måndag 5 januari 2009

Godmorgon!
Klockan är nu 10.25 och Lisa håller på att fixa mitt hår. Det blev att vi sov över en natt till fast nu hos mig! Innan vi åkte till mig igår spelade vi lite mario kart o fixade oss lite, när vi sedan lite senare kom hem till mig satte vi oss o titta på tv o datan en liten stund. Efter ett tag blev vi sugna på att basta så mamma hjälpte oss att få på den, men vi gick in lite för tidigt så det var typ bara 40 grader men vi hälde på vatten hela tiden så vi kom upp i kke 60 grader inte så varmt som jag brukar ha men det var skönt iaf! Efter ett tag blev det så varmt att vi sprang ut och rullade oss i snön. Sen blev vi lite trötta så vi gick o la oss o pratade lite. Vi sov i vårat gäst rum som alltid är stängt för att det inte ska komma in djur där. Så där inne var det ju jätte kallt, men vi hade typ tre lager täcken som vi låg under så det var skönt!
Nu ska vi fixa håret o sminka oss lite så puss puss kram Juliia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar