måndag 16 februari 2009

Shoo.

Idag har jag försökt att städa så mycket som möjligt, det blev en del och tur var väl det för det behövdes! Sen sitter jag och planerar inför mitt lilla (något försenade) födelsedagsfirande med de närmsa vännerna imorgon. Det kommer bli så kul för det var ett tag sedan vi gjorde något tillsammans ( M.M.J.L ) Nu sitter jag och kollar på massa youtube klipp om allt möjligt. Sen något annat som jag fått för mig är att göra om mitt rum och inte möblera om som jag redan gjort ett antal gånger utan jag tänkte mig nog mer typ en avdelare för jag tycker att mitt rum är för stort. Aja vi får se om det blir någe mer med det, det kanske är en ny fas jag är inne i nu, vad vet jag? Hopp, åt nyss lunch som bestod av lite allt möjligt det är ju Sportlov men mamma o pappa jobbar ju ändå. Men jag orkade inte gö mat. Men den bestod av oboy, yoghurt, macka, sallad sen igår + att jag tog en glass efter, helt okej lunch och glassen var jag värd efter allt stojhej med städningen. Aja nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men det blir väl någe skoj, hoppas jag!

Ciao! / Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar