torsdag 18 juni 2009

Shit jag har blivit asdålig på att skriva :s sry men har haft ganska mkt o göra nu när mamma har gett mig sommarjobb. Ska hjälpa till lite genom att ränsa hallonhäcken, fixa på vårat dass o bära in ved. Få se om det blir ngt mer när jag är klar med dom. Jag har också målat min tvbänk svart så den passar in lite mer i mitt "vardagsrum". Aja jag hinner nog inte skriva så mkt mer för jag måste iväg och packa plus att jag måste städa mitt rum innan jag åker. Jag ska föjla med Moa till skövde o fira midsommar. Skulle ha följt med mamma o firat hennes kompis som fyller år men det skulle ha varit fett tråkigt för det skulle inte komma några i min ålder. o Moa hade samma problem så jag följde med henne istället.
Pussochkramskumbanan<3


Glad Midsommar<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar