söndag 29 mars 2009

Haloj!



Helgen har varit en av dom bästa. :D

Fredag:

På morgonen sjöng mamma o Lasse så fint för mig. Hehe.

Sen i skolan sjöng dom för mig typ 4ggr, en gång på idrotten plus att A också sjöng då, sen på no:n, lite på matten och sen på spanskan. Sen så hämtade mamma mig från skolan och så åkte vi först till lantmännen och köpte någonting, sen åkte vi till mejk och handlade lite godis. På kvällen så spelade mamma o jag lite kort sen så tittade vi på filmen 27 dresses.



Lördag:

Först kom Marika, Matilda och Pernilla vi halv 2 och vi väntade på Lisa som hade fasnat i Örebro för deras bil hade kokat. Så hon kom inte förrens vi 4, och bara en liten stund efter det så kom kusinerna. Så dom stannade och tittade på robinson sen åkte dom hem o titta på fotbollen.



Söndag:

Fick gå upp tidigt för vi skulle spela DM match mot Gnesta. Så vi åkte typ bil i 2-3 h. Fett jobbigt!

Men det var iaf värt det för vi vann mot dom med 12 - 16 :D

Och på vägen hem hade vi väldigt kul ;))



Detta har jag fått:

En jeansjacka - Mamma

Pressentkort gina tricot - Lasse

200kr - Marit

Två tröjor - Linda

Ljusfat, ljus, en ljuskrona - Marika

Kajal, badsalt - Matilda

Badbomb, toffsar, hårstyling, tvål - Pernilla

Hårspray, elkontakt, kam - Lisa

Blomma, 200kr - Kusinerna

Kram Juliia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar