fredag 20 mars 2009

Hej!

Nu sitter jag i Stockholm hos Sofia!
Åkte igår direkt efter skolan till pappa i Örebro så hämtade han mig där och sen åkte vi till lägenheten och var där en stund, sen åkte vi iväg till Stockholm stannade och åt lite efter vägen så vi var framme vid ungefär kl 8.

Och idag blev det först en liten seg morgon sen åkte vi till någon färg affär, sen åkte vi o åt på Sibylla tror jag, börjar bli lite trött på snabbmat nu "/ Sen åkte vi till någon affär som hade ALLT! Jag fick en förtidig födelsedagspresent, det var ett jätte fint ljusfat. Har tänkt nu att jag ska få mysigt på mitt rum så har önskat mig pengar av nästan alla så det ska bli fint. Har tänkt mig lite asiatisk/afrikansk stil.

Men iaf imorgon blire att träffa hanna få se vad vi ska hitta på. Hoppas det blir att gå lite på stan tänkte köpa nya vårskor..

Men nu ska jag nog gå ner o titta lite på tv tror jag
Kram Juliia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar