lördag 30 maj 2009

Godkväll! ;p

Har varit en ganska bra dag, lite långtråkigt imellan åtmen den har rullat på ändå.
Vaknade imorse när Moa ringde och tyckte att vi absolut skulle ha kvar nyköping i våran serie, eftersom jag sa igår, att våra tränare inte ville att dom skulle vara med i vånan serie eftersom att det är så långt dit. Haha ;*
Sen låg jag o titta på tv heeela morgonen, eller ganska länge. Sen åkte typ vid halv fyra så firade vi Inga-Lills födelsedag genom att gå o äta på en resturang nära här.
Sen när jag kom hem blev det tvn igen i brist på ideér.
Sen gick pappa o jag iväg till konsum o handlade lite godis. o nu har jag precis tittat klat på Robinson 2009 o vinnaren är för en som inte redan vet:
Elinor!!
Jag tyckte egentligen att Jarmo skulle ha vunnit, men hon var ju också duktig.

Kram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar