fredag 29 maj 2009

Ho!

Just nu sitter jag o tittar på "Berg flyttar in" hon är hos Glen Hysén. Hans bästa är lätt FCZ. Det är så jävla bra!!!!!
Men igår var det egentligen fotbollsträning men jag orkade bara inte gå, jag va så himla trött. Jag behövde nog vila tror jag.
Idag var det skola, Idrott, körde först lite fotboll sen lite kubb, no, pisstråkigt soms varnligt, engelska, Prov, matte -.-, spanska, tittade på Zorro, fett bra ;p
Sen gick Lisa o jag ner till bussen o då hittade jag en kortlek så vi satt o spelade kort en liten stund tills bussen kom.
När jag kom till pappa så har jag haft ganska tråkigt, finns inte så mkt att göra i en lägenhet förutom tvn o datan.
Aja nu ska jag fortsätta titta...
Go o Gla, Kexchokla

1 kommentar:

  1. Ny blogg!
    Följ och kommentera gärna! :D

    www.saramcbara.blogg.se

    SvaraRadera