torsdag 21 maj 2009

Idag var det tänkt att jag skulle gå upp kl8 men jag orkade bara inte så det blev att gå upp 40min senare. Jag var ju tvungen att gå upp tidigt eftersom min fotbollsträning började
kl10.

Efter den så åkte jag hem en liten stund o åt lite, sen var det dags för nästa träning, handboll.
Efter det var jag ganska trött så jag tog det lite lugnt o duschade lite. Sen kom mammas kompis Ulla, hennes man och hanns dotter Ester. Vi träffade varandra för att hon bor hos sin pappa varanan helg och ville gärna ha ngn att träffa.

Sen efter ett tag kom storasyrran Hanna o hennes man Magnus. Vi har ätit lite god mat och tittade först lite på "hjälp jag är med i en japansk tv-show" o när det var slut så tittade vi på "bonde söker fru"

Nu ska jag nog snart gå o lägga mig för jag ska nog inte sova så länge imorgon heller för jag måste packa.

Godnatt<3

1 kommentar:

  1. Hej, jag har en ny blogg.
    Kommentera och följ gärna! :)

    www.saramcbara.blogg.se/Sara Andersson

    SvaraRadera