måndag 11 maj 2009

Tjena!

Idag var det studiedag och som varnligt har jag inte så mkt att skriva om eftersom det inte har hänt så mkt idag.
Vaknade kl 9 trodde jag men när jag hade gått upp o allt såg jag att kl bara var 8 men då var jag ju redan pigg så då kunde jag ju inte somna om.
Sen ringde jag till Lisa o fråga om vi kunde vara o sen sova över. Då skulle hon bara ringa o fråga sin mamma. Och sen tog det jätte lång tid innan hon ringde upp, då satt hon på akuten med sin bror Per. Sen åkte jag på mitt utvecklingsamtal, som gick ganska bra. Efter det så ringde jag till Lisa o då gick det inte att sova över för hennes mamma, så då bestämde vi att vi skulle vara en annan dag.
Har så jävla tråkigt vet inte vad ja ska göra.... ;s

Men, Men Puss&Kram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar