onsdag 27 maj 2009

Oj, oj, oj......

Nu har jag verkligen inte bloggat på länge... Men har faktist inte haft tid.
I söndags kom jag ju hem från Halsberg, o då var jag helt slut! Det gick faktist ganska bra för oss där nere.. Vi kom till semi i B-spelet.
Sen I måndags kunde jag inte heller skriva för då var det rockskole uppvisning.
Med X-tras! ;D
Det gick sådär, bra för resten men inte för mig, jag kom i baktakt o spelade fel... Men, men det var ju bara andra gången vi uppträde så.
Och i tisdags (igår) så var det fotbollsmatch o då kom jag hem sen så då hann jag inte skriva ngt.
Och sen idag har jag varit på konfermations grej. Verkar ganska kul med läger o sånt, men så jävla drygt med gudstjänster o sånt ;s

Nu ska jag nog hitta på ngt mer socialare än att sitta vi datorn! ;)
PussOKram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar