fredag 17 april 2009

HajHaj!

Sorry har typ inte skrivit på hela veckan.. Men har man lov så har man ;)
Men kan berätta lite kort om min lovvecka som typ snart är slut :''(

Måndag:
Var i katrineholm som jag redan har skrivit om ;p

Tisdag:
Hade tråkigt så jag ringde till Lisa, o hon skulle vara med matilda o marika så åkte till dom ganska tidigt, eftersom mamma ändå skulle in till stan.
Vi gick ner på stan o flummade lite.

Onsdag:
Åkte till Örebro med Pernilla, Jessica o Jossan. Där gick messt jag o Pernilla tillsammans o Jessica o Jossan tillsammans. Jag köpte:
* Jeanstights- 300kr
* Linne - 100kr
* T-skirt - 150kr
* solglasögon - 50kr
* ögonfransböjare - 30kr

Sen när juag kom hem åkte jag till skolan och där va Marika, Matilda o Lisa vi körde rutan o basketpingis. Sen gick vi hem till Matilda o möss lite, tittade på film o spelade lite kort.

Torsdag:
Vaknade upp med bästa, fixade oss lite sen kom mamma o hämta mig så åkte vi o hämta Moa o Pernilla. Vi åt lite mat o fikade lite. Sen följde jag med Moa hem o sov där. Vi tittade på Björn Gustavsson och Grynet.

Fredag:
Vaknade upp med Gullan och vi tog det lite lugnt sen gick vi runt Lindesjön o fotade lite.
Sen kom mamma och jag åkte hem. Mamma o jag bakade en smörgåstårta, som blev sådär, o nu sitter jag här o tittar lite smått på talang, men jag tycker inte det är så jätte bra få se om jag hittar ngt bättre.

Kram Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar