fredag 24 april 2009

Tjenare!

Jag orkade inte skriva ngt igår kväll när jag kom hem, efter handbollsavslutningen.
Det var jätte kul många roliga uppträdanden. Vi dansade till grease, det var skit kul!
Sen i mitten gick vi o åt, det blev potatissallad m. kyckling. Väldigt gott!

Idag har det varit skola som varnligt. Sådär, fredag är en av dom jobbigaste dagarna.
Men vi slapp iaf engelskan för då hade vi Rockskola. Lika kul som alltid.
Sen slutade vi vid 14.55 och skolbussen hem går 16.00 så jag fick vänta i en o en halv timme.
Men som tur va så skulle Pernilla o Lelle vara så då var jag med dom en liten stund.
När jag kom hem så gorde jag lite mat o nu har vi precis ätit. Sista måltiden med mamma o
Lasse på en vecka. Dom ska åka fyra imorgonbitti usch vad tidigt. Jag vill så gärna följa med :''''(

MenMen..... Vi ska iaf ha lite myskväll o titta på twighlight. Det ska bli mysigt iaf. :D

Puss&Kram Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar