fredag 3 april 2009

Tjenna!
Idag har det inte hänt så mkt i skolan, lika tråkigt som varnligt.....
Men efter skolan kom mamma och hämtade mig så skjutsade hon
mig till Örebro. Där innan vi åkte till pappa så va vi först och åt på
Mc. Var väl sådär men det funkade väl. Sen åkte vi till en affär som
hette Chilli. Där hade dom jätte mkt fina inrednings grejer och jag
hittade en puff som jag älskade jätte mkt, men så klart var det
också dyrast. Den kostade typ 1000 ngting. "/
Men, men vi åkte iaf vidare till ikea där var det tänkt att vi skulle
köpa sofföverdrag, kuddar, soffbord, mysgrejer o byrå. Det ända
som blev köpt var soffbord. För att det blev ett sånt krångel
med sofföverdraget och man vill ju inte köpa grejer innan man
vet att det blir bra. Så det blev ett soffbord istället.
Vi får väl åka dit lite senare och titta när jag har köpt ett överdrag
till soffan. Sen åkte vi iaf till pappa och då har vi tittat lite på så
ska det låta och sen satte jag mig här en stund.
Men nu ska jag nog gå och sova tror jag.
Puss oh gonatt Juliia! <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar