lördag 11 april 2009

Tjo!
Jag kan börja med att berätta om gårdagen.
Då va jag, Pappa, Inga-Lill, Farmor, Calle
och Sofia ute och åt på effesos, för att fira
pappa som fyllt år. Jag tog en grillmix
det var typ oxfilé, lammköt o ngt mer
kött och klyftpotatis. Sen till efterrätt
blev det vaniljglass, grädde och
chokladsås. Riktigt gött! Sen åkte vi hem
o titta på singing bee.

Idag åkte Sofia o Calle bort så kmr dom
tillbaks imorgon. Får se om jag hinner
träffa dom imorgon innan jag åker hem.
Sen åkte vi runt lite i några affärer dom
skulle ha ngn list lr ngt, och jag hittade
världens snyggaste spa. En bubbelpool
med masage, tv och typ allt. Ett sånt
ska jag ha när jag blir stor! Sen åkte jag
o pappa ut till Farmor. Jag sola lite och
försökte hjälpa pappa lite i garaget, men
jag kan inte så mkt med det han håller
på med. Nu ska jag nog gå och hålla
pappa o Inga-Lill lite sälskap.

Kram Julia...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar