torsdag 9 april 2009

Tjena!
Idag har det varit en chill dag.
Först hade vi bild, det var okej vi fick fortsätta göra våra tidnings framsidor.
Sen skulle vi ha mentor, men våran lärare glömde berätta att den var flyttad.
Så då hade vi lite hål. Sen hade vi svenska då fick vi bara ta det lugnt vi spelade
typ lite kort o lyssnade på musik. Sen hade vi vår mentor med dom andra.
Då visade dom bara vad man skulle göra men utv-samtals lapp. Så fick vi sluta
tidigare och börja so:n en halv timme tidigare och sen fick vi sluta en kvart
tidigare så vi slutade kvart över 2, och skulle ha slutat kl tre. Hehe..
Sen gick tog jag, Lisa o Emma sellis ner på stan. Sen fortsatte Lisa o Jag
till Hon&Han. Där hittade jag en pressent till pappa, det blev ett ljus där
det stod ngn fin pappa text. Sen gick jag till tandläkarn. Där hon borrade
och bedövade så det käns så jävla konstigt nu. Men sen när jag kom hem
fick jag så himla tråkigt så jag ringde Lisa o fråga ifall hon ville sova över.
Hon skulle ringa mig när hon kom hem, så vi får se om det går. Hoppas!

Kram Juliia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar