lördag 4 april 2009

Hej!
Idag har det varit så himla skönt!!
Vaknade typ vi halv nio och låg o sega i sängen. Sen åkte jag o pappa ut till farmor. Dit senare Jimmy kom.

Där så hjälpte jag först pappa lite med att spraymåla lite grejer till bilen, blev sådär. Det blev en som inte blev så fin men dom andra blev väll helt ok! Men sen så fanns det inte så mkt mer att göra där så då satte jag mig och tog årets första solning. SÅ himla skönt!!
Sen så åt vi lite mackor o litee gott.

Farmor frågade mig om jag vill ha ett paket idag och resten i morgon, och eftersom att jag var så nyfiken så sa jag självklart JA! I ett paket låg det:
* Linjerat Block
* En duk
* En miniräknare
* Sallads bestick (får alltid grejer tills jag blir vuxen. Bra faktist!)
* 2 marabo chokladkakor. Som jag ska äta ikväll.

Sen åkte jag o pappa Och handlade lite tills imorgon då vi ska göra smörgåstårta. Vi ska fira mig ute hos farmor. Nu har jag precis ätit så nu ska jag titta på Robinson! :D
Ha det Gött /Juliia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar